Rešenja za Evidenciju Radnog Vremena - EasyTime
EasyTime rešenja automatizuju evidenciju radnog vremena, smanjuju administrativne troškove i povećavaju produktivnost. Upoznajte se sa našim paketima i integracijama.
Mobilna Aplikacija za Evidenciju Radnog Vremena - EasyTime
EasyTime prijava telefonom je sistem koji služi za evidenciju radnog vremena. Karaktereristika EasyTime sistema da je jednostavan, pouzdan i povoljan. Ulaganja su vrlo skromna. Potrebno je obezbediti jedan tablet ili personalni računar. Sistem može da se koristi neograničeno vreme besplatno do 5 korisnika. Generisani QR kod sa tablet uređaja se skenira telefonom korisnika, i tako se beleži dolazak i odlazak sa posla. Vrlo jednostavno.
Prijava NFC karticama
NFC kartice nude praktično i efikasno rešenje za preduzeća koja žele da prate vreme zaposlenih. Jednostavni su za upotrebu, tačni, fleksibilni, isplativi i sigurni. Aplikacija na tablet uređaju koji potržava NFC sistem skeniranja se koristi kao terminal. Zaposleni se prijavljuju I odjavljuju tako sto približe svoju karticu terminalu. Primena NFC kartica za praćenje vremena može pomoći preduzećima da uštede vreme, novac i resurse.
Prijava uz pomoć PINa
Prijava pomoću PIN-a – jednostavno rešenje uz ličnu šifru Kako funkcioniše? EasyTime omogućava i prijavu zaposlenih korišćenjem PIN koda, što predstavlja jednostavnu alternativu u situacijama kada mobilni telefon ili NFC kartica nisu dostupni. Kako funkcioniše? Na EasyTime terminalu (tablet uređaju), prilikom dolaska ili odlaska, zaposleni dodirne ekran i unese svoj četvorocifreni PIN kod. Nakon unosa, evidencija dolaska ili odlaska se automatski beleži u sistemu.
EasyTime HR Rešenje za Upravljanje Ljudskim Resursima
HR modul – digitalna evidencija odsustava i zahteva EasyTime HR modul predstavlja centralizovano mesto unutar kontrolne table namenjeno praćenju svih vrsta odsustava zaposlenih — od godišnjih odmora do bolovanja i slobodnih dana.