Rešenja


Kako smo počeli?
Nakon što nas je jedan dugogodišnji klient zamolio da mu preporučimo jedan sistem evidencije radnog vremena, koji bi mogao da poveže sa knjigovođstvenim programom, uvideli smo da na tržištu nema prostog rešenja. Većina rešenja zahtevaju ogromne investicije, ulaganja za koje naš klient nije bio raspoložen. Nema garancije da će proizvod rešiti problem. 


Nakon što smo želje klienta realizovali na jednostavan način, uvideli smo da ovaj proizvod može da pomogne mnogim preduzetnicima, koji traže jednostavno rešenje, a ne žele muke ogromnih investicija. Nakon više od pet godina, razvoj i unapređenje proizvoda je i dalje naš kratkoročni cilj. Novi razvojni paketi omogućavaju da ga koristite i u kancelariji i od kuće, možete ga povezati sa knjigovođstvenim programom preko RESTful API-ja, a izveštaji su dostupni svuda na svetu iz kontrolne table.

Evidencija radnog vremena telefonom

Kako radi? Sistem radi u sprezi dve aplikacije. Easytime QR Generator, koji se instalira na tablet uređaj. I Easytime aplikacija koja se instalira na telefon zaposlenih. Prijava na posao se vrši tako da aplikacijom zaposlenih se skenira QR kod sa tableta.

Zašto prepoznavanje lica?

Nadogradnja na sistem evidencije sa telefonom, u slučaju da zaposleni nemaju pametni telefon. Zamišljeno je da uređaj za očitavanje lica zaposlenih (Tablet) se smesti na vidljivo mesto i tako zaposleni pri dolasku na posao jednostavnim očitavanjem lica vrše prijavu i odjavu. Precizan sistem kod kojeg je mogućnost greške sveden na minimum, a zloupotreba ovog sistema je skoro nemoguća. Sistem je nezavistan, hibridan,ne zahteva dodatnu infrastrukturu I operatera sistema bezbednosti.

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Politika privatnosti