Kako da postavite EasyTime u samo nekoliko koraka

Ovo je kratko uputstvo kako da pokrenete EasyTime sistem za evidenciju radnog vremena u vašoj firmi. 

Koraci za početak:

1. Registracija Vašeg preduzeća

Posetite stranicu za registracijui popunite osnovne podatke.

2. Aktivirajte svoj nalog putem emaila:

Nakon registracije dobićete email sa naslovom:
„EasyTime – Uspešna registracija glavnog naloga“
U njemu ćete pronaći linkove za:

  • Dodavanje zaposlenih u kontrolnoj tabli

  • Preuzimanje aplikacije QR Generator za tablet

3. U kontrolnoj tabli izaberite način pretplate.

4. Zaposleni dobijaju pristup automatski

Svaki zaposleni koji se doda u sistem dobiće email sa:

  • pristupnim podacima

  • linkom za preuzimanje mobilne aplikacije

5. Počnite da koristite sistem odmah:
   Sve prijave i odjave se beleže automatski i prikazuju u vašim izveštajima.
   Po potrebi, možete povezati EasyTime sa vašim ERP/HR softverom putem RESTful API-ja.

Pogledajte ovaj kratak video u kojem prikazujemo sve ove korake — jednostavno, korak po korak:

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Politika privatnosti