Kako da postavite EasyTime u samo nekoliko koraka
Ovo je kratko uputstvo kako da pokrenete EasyTime sistem za evidenciju radnog vremena u vašoj firmi.
Koraci za početak:
1. Registracija Vašeg preduzeća
Posetite stranicu za registracijui popunite osnovne podatke.
2. Aktivirajte svoj nalog putem emaila:
Nakon registracije dobićete email sa naslovom:
„EasyTime – Uspešna registracija glavnog naloga“
U njemu ćete pronaći linkove za:
-
Dodavanje zaposlenih u kontrolnoj tabli
-
Preuzimanje aplikacije QR Generator za tablet
3. U kontrolnoj tabli izaberite način pretplate.
4. Zaposleni dobijaju pristup automatski
Svaki zaposleni koji se doda u sistem dobiće email sa:
-
pristupnim podacima
-
linkom za preuzimanje mobilne aplikacije
5. Počnite da koristite sistem odmah:
Sve prijave i odjave se beleže automatski i prikazuju u vašim izveštajima.
Po potrebi, možete povezati EasyTime sa vašim ERP/HR softverom putem RESTful API-ja.
Pogledajte ovaj kratak video u kojem prikazujemo sve ove korake — jednostavno, korak po korak:
